Pages

Jumaat, 10 Disember 2010

Menang dan Popular di You Tube


Ni ada Good News kepada orang2 yang ada bakat dalam bidang muzik ataupun berangan nak jadi artis. Bermula kelmarin, You tube telah mengadakan sebuah pertandingan untuk menobatkan orang2 yang berbakat tetapi tidak popular sebagai artis yang paling diminati di You Tube.


Sebelum bertanding, hangpa kena mengakses kan diri hangpa tu di youtube.com/myyoutube dulu okay. Pemenang dipilih berdasarkan reaksi pengguna. Para peserta akan memperoleh mata apabila peminat melanggan saluran persembahan peserta tersebut. Mata juga akan turut meningkat jika persembahan tersebut turut diminati oleh pengguna2 facebook dan pengguna2 twitter.


Antara hadiah yang ditawarkan ialah Kemeja-T, Cakera Digital, Tiket Konsert dan iPod. 5 peserta terbaik akan diumumkan setelah pertandingan ini berakhir pada 5 February 2011. So, kepada yang berbakat tu, jom la kita masuk pertandingan nii.. Manala nak taw, kowt2 ada rezki nanti menang kaa.. ;)




pssstttt : Kepada Cikgu Shida yang famous dengan persembahan miming di youtube tu, ini peluang terbaik untuk anda tapi ingat, takmo miming2 k.. Sila guna suara merdu anda yang bak buluh perindu tuu.. ;)





5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Semmpoiii

ZWAN SABRI berkata...

nekkenproject, klaw sempoi, pi la try masok competition tuu.. ;)

::FAIZ:: berkata...

kalau aku masuk, rasanya blh menang tak? hehehe

ZWAN SABRI berkata...

Faiz Farish : Mestila boleyh menang.. suara hang lagi power dari anuar zain kowt... haha..

Luqman Zakaria berkata...

zwan : napa la ang dok promote cikgu shida!.dah sah2 dia menang!!hhahaha :P