Pages

Jumaat, 17 Disember 2010

Seks Dalam Tandas dengan Belalai Gajah






SEKS DALAM TANDAS


Masa : 8.30 Pagi

Tempat : Kelas Tkn 6 Melur
Situasi : Pelajaran Bahasa Melayu. Cikgu Sahab meminta pelajar menghuraikan pendapat dan pandangan masing-masing mengenai tajuk "Kenapa Remaja Melakukan Maksiat Dalam Tandas Awam"

Sharifah Aina Binti Jeffry Anas : pada pendapat saya, remaja yang sanggup melakukan maksiat dalam tandas adalah dari kalangan mereka yang tidak berkemampuan menyewa bilik hotel.

Zakaria Bin Mohammad Khuzairi : Saya tidak bersetuju kerana ada diantara mereka yang datang dari golongan berkemampuan tetapi masih melakukan perkara sedemikian.

Khairil Osman Bin Abd. Rahman : Menurut firasat saya, remaja tersebut berada dalam keadaan kelam kabut. Tak sempat cari hotel. Dan sebab utama yang lain, mereka buta tentang agama.

Sofri Sufian Bin Ahmad Azlan : Saya tidak bersetuju bahawa pelajar tersebut buta tentang agama.

Khairil Osman Bin Abd. Rahman : Kenapa pulak? bukankah umat yang melakukan maksiat sebegini sebenarnya tidak tahu atau tidak menghayati pendidikan agama?

Cikgu Sahab : ( bertanya kepada Sofri Sufian Bin Ahmad Azlan) Mengapa kamu tidak bersetuju dengan pendapat Khairil Osman Bin Abd. Rahman?

Sofri Sufian Bin Ahmad Azlan : Sebenarnya mereka amat arif dengan agama. Sebab mereka tahu yang malaikat TIDAK akan masuk tandas. Oleh itu, jika mereka melakukan maksiat dalam tandas, malaikat tidak dapat menulis amalan buruk yang mereka lakukan.

Cikgu Sahab : ?!!






BELALAI GAJAH

Seorang lelaki yang badannya gendut naik keretapi. Penumpang pada ketika itu sangat penuh maka lelaki gemuk itu terpaksa berdiri. Tiba2 die berasa ada yang menyonggolnya lalu lelaki itu pun melihat ke belakang. Ooo… ada seorang ibu hamil sedang berdiri. Melihat wanita hamil itu maka lelaki gemuk itu bertanya…

Lelaki Gemuk :Hai, akak bunting ya?
Ibu Hamil : Takdelah! Sudah tahu tanya lagi. (kata wanita itu yang kesal dengan cara lelaki tersebut bertanya).
Lelaki Gemuk : Isinya orang ya kak?
Ibu Hamil : Ya! (dengan nada bengang lalu dia pula bertanya), Encik pun bunting ya?
Lelaki Gemuk : Ya! Hahahahaaa!!!
Ibu Bunting : (kerana berasa jawapan lelaki itu tidak sopan, die pertanyaannya), Isinya orang ya?
Lelaki Gemuk : Bukan, isinya anak gajah! Hahahaa!!
Ibu Buting : (Terkejut, lalu ketawa juga, hahahaa)
Lelaki Gemuk :Laa kenapa akak ketawa?
Ibu Bunting : Oh isinya anak gajah ya, patutlah belalainya terkeluar. (sambil menunjuk seluar lelaki yang lupa dikancing)

15 ulasan:

apezs shah berkata...

haha ada lak malaikat takkan masok dalam tandas... haiyoook patut ramai buat dlm tandas...ahakz.

belalai gajah tu saya pernah postkan entry..;)

::FAIZ FARISH:: berkata...

kahkahkah......tp belalai dia pendek kot. hahaha

ZWAN SABRI berkata...

Apezs : Taw xpa.. HAHA.. Owh.. yeke? haha..

ZWAN SABRI berkata...

Faiz farish : camna taw pendek? hang penah tengok ka? HAHA

aqim berkata...

haha,,lawak seh,,belalai gajah..
ade2 aje,

zidEL zhafiz berkata...

ngek..ang igt gajah naek bas ka??
ahahaha

nekkenproject berkata...

Hahaha... Pergh! Cerita tentang kehidupan Rakyat Nieh! Ngahaha..

HAZWAN17 berkata...

adeh lawak-lawak....

AfiQ berkata...

errkkk!!! lucah melapau!! hahaahah

m!da BucHuxX berkata...

ALLAH tetap nampak apa yg kita buat kan. . .. MALAIKAT atid dan ratib sentiasa dengn kita. ALLAH MAHA MELIHAT. .

yg kedua tue. .agakla lucah .tak sesuai untuk yg berumur 18 tahun dan kebawah :P

sHaH berkata...

lawak sial!!! tak tahan nak gelak!! hahahha...

Joe_Hans berkata...

Adeyh...suh anak gajah 2 masukkan belalai dia balik.... hahahahaha

FNSyareena berkata...

Ehhhhhhhh! memang senonoh pulak kan joke ni? HAHAHAH!

Dila Lala berkata...

hahahah. kelakar lah dialognyer.

Syaiful Izwan berkata...

lawak upenye...ingatkan betul...hehehe