Pages

Khamis, 16 Disember 2010

Jom Join Contest Gecko Art Like and Win

sila klik image di atas untuk proses pembesaran


Ek eh, ada contest barula daripada HAZWAN.COM..
Hangpa semua jangan terkejut plak, nama dia jer yang sama ngan aku tapi orang dia belainan..
Yang paling penting HAZWAN.COM and HAZWAN SABRI sama2 kachak.. (sila jangan percaya untuk Hazwan Sabri)
Tak gitu HAZWAN.COM? HAHA..

Yang membuatkan aku nak join contest ni sebab syarat2 dia memang mudah sangatla..
Makan pown tak semudah syarat2 contest ni taw, HEHE..
Kalaw hangpa still tak percaya, sila klik Gecko Art Like & Win Contest ni..
dah KLIK? Kalaw dah, BAGUS! kalaw belum, What Are You Waiting For?
Nak suruh aku nyanyi lagu Mizz Nina ngan Colby O Donis ka? HAHA..


Insan2 bertuah yang aku tag untuk sama2 memeriahkan contest ni..

SALEH si Budak Gemok

DANIEL ADIE


FAIZ FARISH

DEAR AFIQ

IQBAL HAKIMI

EAZY IZZUDDIN

MISS NOMA

ARETEACAR


MIDA

NULHAZWANY


SHAKINA


ZIDEL ZHAFIZ

IKHRAM

IZAMIR RIDZWAN

SHAH


pssssstttt : kepada yang aku tak tag tu, hangpa pown joinla ok.. sorry, tetiba jari jemari aku mengadu dia saket.. so, x dapatla nak tag blog2 hangpa suma, HUHU..

20 ulasan:

Izamir Ridzwan berkata...

yes tak kena tag.. selamat..

kiz berkata...

tengkiu eh sbb rajin meromen2 ehh mengomen my n3...jgn tag aku ehh sebab aku dah ada 8 tag yang belum bayar...tak sempat nak buat..hahaha.

::FAIZ:: berkata...

mcm2 contest la skrg ni... kan?

Unknown berkata...

ohh baru deactivate fb :)

Unknown berkata...

uiks!!! da kontest.. dapat hadiah pe plak ni?

ZWAN SABRI berkata...

Izamir : sapa kata anda tak diTAG? HAHA..

Kiz : okay2.. next contest zwan test Kiz.. hehe..

Faiz Farish : taw xpa, tp best jugak sebab boleyh menang hadiah... HEHE

SYrup : ala, awat deactivate plak?

SHah : Klaw x salah dapat baju kowt.. try tanya ngan admin contest.. huhu..

Izamir Ridzwan berkata...

tadi xda... huawaaaa

ZWAN SABRI berkata...

Izamir : Tadi adala.. maybe hang x prasan kowt.. HAHA..

Unknown berkata...

haha..saje la..nak privacy kejap :)

ZWAN SABRI berkata...

Syrupmasin : Motif sangat.. HAHA...

Mohd Hazwan berkata...

thanks join bro..
jangan lupa invite kawan-kawan FB untuk Like sekali page tu...sape paling ramai kawan yang like sekali akan dipilih sebagai pemenang

ZWAN SABRI berkata...

HAZWAN17 : okeyh.. ;)

Asmi Asmidar berkata...

ye cheq da klik. . .insya-allah cik join yeee.:)

ZWAN SABRI berkata...

Mida, baguih2.. HAHA..

Blog Eazy Izzuddin berkata...

contest lagi hehe
insyallah bisa buat xD

ZWAN SABRI berkata...

Eazy, lagutu la.. bagus2.. HEHE..

zidEL zhafiz berkata...

buleh gak nie dengaq ang nyanyi..tgk nyanyi sat lagu tu..nak dengaq laa~~~

ZWAN SABRI berkata...

Zidel zhafiz : Nak tengok aku nyanyi? takowt satgi Banjir besaq kowt malaysia nanti kalo aku nyanyi.. Ada bran? HAHA..

Puteri Iqa Izyan berkata...

goodluck!! :))

ZWAN SABRI berkata...

Puteri Iqa, Thanks naa.. ;)