Pages

Ahad, 26 Disember 2010

Senario Perkahwinan

Awal Perkahwinan
Isteri : "Jom kita pergi shopping"
Suami : "Jom..dari duduk rumah, bosan plak.."

Pertengahan Perkahwinan
Isteri : "Jom kita pergi shopping"
Suami : "Abang ada hal lain kali yek.."

Penghujung perkahwinan
Isteri : "Jom kita pergi shopping"
Suami : "Abang penat laaa.. Ayang ni tak dak kerja laen ka? Asyik nak perabehkan duet ja.."

----------------------------



Awal Perkahwinan
Isteri : "Hari ini kita makan kedai ye.."
Suami : "OK..no problem.."

Pertengahan Perkahwinan
Isteri : "Hari ini kita makan kedai ye.."
Suami : "Awak tak boleh masak ke ?"

Penghujung perkahwinan
Isteri : "Hari ini kita makan kedai ye.."
Suami : "Lebih baik kawin lain yang boleh masak untuk abang"

----------------------------



Awal Perkahwinan
Isteri : "Ayang mengandung.."
Suami : "Abang tak sabar nak lihat anak kita.."

Pertengahan Perkahwinan
Isteri : "Abang tolong buat susu anak.."
Suami : "Abang mengantuk laa..ayang buat laaa.."

Penghujung perkahwinan
Isteri : "Cuba awak tegur anak tu sikit.."
Suami : "Haiii..anak awak..awak ajelah yang tegur..."

----------------------------



Awal Perkahwinan
Isteri : "Ayang masak, abang kemas rumah ye.."
Suami : "OK..no problem.."

Pertengahan Perkahwinan
Isteri : "Ayang masak, abang kemas rumah ye.."
Suami : "Saya penat, awak ajelahh yang buat.."

Penghujung perkahwinan
Isteri : "Ayang masak, abang kemas rumah ye.."
Suami : "Awak tak boleh buat sendiri ka?.."

----------------------------



Awal Perkahwinan
Isteri : "Sempena hari jadi saya, abang nak hadiahkan apa ?"
Suami : "Cakap jer apa yang ayang inginkan.."

Pertengahan Perkahwinan
Isteri : "Sempena hari jadi saya, abang nak hadiahkan apa ?"
Suami : "Setiap tahun saya berikan...tak cukup lagi ke ?"

Penghujung perkahwinan
Isteri : "Sempena hari jadi saya, abang nak hadiahkan apa ?"
Suami : "Tak payah le hadiah-hadiah ni, membazir duet jer..."

----------------------------



Awal Perkahwinan
Isteri : "Ayang tak pandai masak.."
Suami : "OK..no problem.."

Pertengahan Perkahwinan
Isteri : "Ayang tak pandai buat rendang"
Suami : "Awak ni pemalas laaa.."

Penghujung perkahwinan
Isteri : "Ayang tak pandai buat kek.."
Suami : "Itu tak pandai, ini tak pandai, useless la awak nii.."




18 ulasan:

zidEL zhafiz berkata...

ooii3...mention pasl kahwin..gatai naaa =P

ZWAN SABRI berkata...

Zidel Zhafiz ; Sowie.. tetiba hormon telebeyh plak skang nii.. HAHA

miss Fyqa berkata...

kebanyakkannya macam tue kot.
hehehe~

ZWAN SABRI berkata...

MissFyqa : HAHA.. ;)

nulhazwany abdul malik berkata...

tu la lelaki. hehe

biase la tu. awal2 semua ok. da lame2 mula la bosan.

ann berkata...

ahahah..nice one..agree..lelaki..zzzz

ZWAN SABRI berkata...

Nulhazwany & Ann : HAHA.. laki or pompuan sama jer.. HAHA

Tuan Penasihat berkata...

macam tulah punya dok adaaaaa.....

areteacar berkata...

hahaha.. btol2!! zwan mcm tuh x nanti? =p

aida4eva berkata...

ciskek betul..laki ni lama2 b0ring lah..ay0y0

::FAIZ FARISH:: berkata...

baru kawen semua indah, peluk sana peluk sini, cium sana cium sini.... dah lama kawen, nak ciumpun geli... kan?

DaK CoMoT berkata...

hahaaa....smpai aty annnn....huhuu xpatot tul laaaa

ZWAN SABRI berkata...

Tuan Penasihat : Tuan Penasihat pown macam tu jaugak ka? HAHA

Areteacar : Kemungkinan zwan macam tu ada jugak kowt... hehe]

Aida4eva : No komen.. HAHA..

FaizFarish : Macam sifat hang jer tuuu.. HAHA

DakComot : Biasala tuu.. dah nama pown DUNIA.. haha..

eyfa.eyfa.eyfa berkata...

hhaha..awk pon cm uh gak t kew?hahaha

Sha Shakina berkata...

love this post. ok, sbb tu kena berterus terang b4 kawin kan kan ? tak sume laki cmtu kot. hehe :))

azana berkata...

hoho... lelaki cam gni upernya...hehe

Azham Vsvc berkata...

hahaha.....lelaki dgn pompuan sebelum dan selepas kahwin sama sahaja hehehe.......

kesimpulannya jgn kahwin hahahaha

Syaiful Izwan berkata...

biasa la tu...semua adat perkahwinan..awal semua manis..hujung2 semua pahit