Pages

Isnin, 6 Disember 2010

Bintang Hollywood & Zaman Persekolahan Depa

Memandangkan la ni musim budak sekolah sedang bercuti.. Budak2 IPTA pown ramai yang dok bercuti skang, So aku berminatla nak berkongsi ngan hangpa semua pasai zaman2 persekolahan bintang2 hollywood nii.. Btw, kepada bebudak politeknik and bebudak IPTS yang dah mula kuliah, Selamat Berkuliah ye.. Kepada Student2 Form 5 yang sedang berjuang untuk SPM, Selamat berjuang! Kepada yang dah start bekerja, almaklumla arini ari isnin, Selamat bekerja k.. Dan kepada yang sedang bercuti membela lemak skang, Selamat bercuti.. Apa2 pown, Jom layan ini cerita.. Layaaaannnnn...!





TOBEY MAGUIRE 15 KALI TUKAR SEKOLAH
Bintang SPIDERMAN ni berpisah ngan parents dia time dia kecik lagi. Sebab tu la dia selalu berpindah randah. Sat tinggai ngan mak dia, sat tinggai ngan bapak dia, sat tinggai ngan maktok dia, sat tinggai ngan uncle dia.. So, tak heran la kalaw dia pernah bertukar sekolah sebanyak 15 kali di 15 buah sekolah yang berlainan. “ Keadaan ini membuatkan aku sangat bosan and membenci sebab aku rasa diri aku amat tersisih”.(Tobey)




ASHTON KUTCHER KAKI PONTENG
Bintang yang kacak ni memang famous ngan sifat notty dia sebelum
jadi suami kepada Demi Moore lagi. “ Aku selalu menghadapi masalah dengan pihak sekolah, ponteng dan ditahan polis adalah perkara biasa dalam hidup aku. Dalam hidup aku, aku cuma mencintai drama sebab drama lah yang membantu aku menjadi manusia yang berguna”.(Ashton)




ZAC EFRON TAK PERNAH MISS BUKU
Bintang High School Musical ni time kat skolah dulu, walaupun dia busy dengan dunia seni yang penoh glamor, tapi dia sikit pun tak pernah lupakan pelajaran. Sebab tula dia digelar Ulat Buku. “ Semasa di set pengambaran, saya akan curi masa untuk belajar. Kadang2 saya akan online untuk cari bahan rujukan ataupun call kawan2 untuk tanya pasai hal ehwal pelajaran. Saya amat meminati subjek Pengajian Sosial dan Bahasa Inggeris”.(Zac Efron)



TOM CRUISE DIBULI KERANA DISLEKSIA
Di sebalik muka dia yang handsome tu, mesti hangpa semua tak sangka kan yang Tom Cruise ni sengsara time zaman remaja dia sebab dia selalu dibuli kat sekolah sebab penyakit disleksia yang dia hidap tu. “ Hidup aku time tu betul2 membosankan. Kawan2 menjadikan aku ni sebagai bahan ketawa depa. Pengalaman tersebut mengajar aku untuk untuk lebih bersikap tegas kerana dalam hidup ini kita jangan biarkan diri kita dipermain-mainkan”.(Tom)



JOE JONAS BROTHERS MALAS BANGUN PAGI
Boleh tahan notty jugak si Joe ni. Dahlah susah nak bangun pagi untuk ke sekolah
, Then bwat pasai plak time first day persekolahan. “ Semasa first day sekolah, saya pernah dihantar ke pejabat guru besar dan dikenakan tindakan disiplin sebab tindakan aku yang mengacau seorang pelajar”.(Joe)




LIV TYLER BENCI SEKOLAH
Bintang yang boleh tahan cantik ni plak tanpa segan silu menyatakan yang dia tersangatlah membenci sekolah dan peraturan. “ Aku berhenti sekolah time umur aku 14 tahun. Sekolah, pakaian seragam, disiplin... Oh NO! Aku tak perlukan semua itu okay.. Tapi aku harap anak aku(MILO) tak ikut jejak langkah aku.”(Liv Tyler)




JUDE LAW DISANGKA PEREMPUAN
Time alam persekolahan, dia boleh dianggap beruntung sebab dia pernah ditempatkan di asrama perempuan sebab petugas asrama menyangka bahawa dia seorang perempuan. “ Aku tak minat nak lakukan apa2 hal yang tak sepatutnya time aku ditempatkan kat asrama perempuan tu. Aku berminat dengan drama dan teater. Nasib aku baik sebab parents aku selalu support aku. Walaupun aku ni tak suka bersekolah, tapi syukurla sebab aku dapat habiskan juga persekolahan tu”.(Jude Law)




BRAD PITT MENJADI REBUTAN
Ni lain plak story
dia. Ketampanan Brad Pitt ni membuatkan dia menjadi kegilaan pelajar2 perempuan di kampus dia. “ Aku selalu bergaduh sebab perempuan. Semuanya gara2 awek2 depa jatuh cintan ngan aku. Masa aku bersekolah di Springfield, Missouri, aku pernah mendapat liputan media yang meluas sebab menjadi model untuk kalendar kampus. Dulu aku pernah belajar bidang kewartawanan selama 2 semester tapi aku terpaksa tinggalkan bidang ni sebab aku nak cari peluang untuk menggilap nama di California.”(Pitt)




DREW BARRYMORE NAK CEPAT DEWASA
Drew Barrymore mengakui yang dia tak pernah lulus sekolah tinggi dan pendidikan bukanlah misi utama dalam hidupnya. “ Sekolah tak pernah membawa apa2 makna pun bagi aku dan aku tak pernah sikit pun menyukainya. Daripada aku buang masa kat sekolah, lebih baik aku berhenti. Lagipun time tu aku selalu mahu menjadi cepat dewasa. Saat ini aku menoleh ke belakang dan aku sangat yakin bahawa aku telah membuat keputusan yang sangat tepat. ”(Barrymore)





SHARON STONE YANG INDIVIDUALISTIK
“ Time pertama kali aku masuk ke sekolah, aku ras
a semua orang takut dengan aku sebab sku suka tanya soalan yang tak sepatutnya ditanya oleh seorang kanak2. Selain itu, sekolah bukanlah tempat yang sesuai untuk aku sebab aku seorang yang individualistik dan tak suka bergaul dengan orang.”(Sharon)




PINK BANGGA JADI LIAR
Kehidupan
liarnya bermula time zaman persekolahannya lagi. Menurut Pink atau nama sebenarnya Alecia Moore, dia hanya tahu mengekspresikan dirinya dengan melakukan hal2 yang notty dan membawa kepada kemusnahan. “ Aku anggap semua yang aku lakukan time zaman persekolahan aku tu sebagai sebahagian daripada pengalaman hidup. Aku bangga dapat buat semua tu dan apa yang penting, aku bertahan sampai hari ini.”(Pink)





ZWAN SABRI BUDAK PALING BAIK KAT SEKOLAH
"Ops! TERLEBEYH SUDEYH, hehe..".(Zwan)



27 ulasan:

Unknown berkata...

haha..tetibe pulak kan ade pelakon hollywood tu kau..poyo lahhh :D

ZWAN SABRI berkata...

Saleh : Jangan jeles okay.. Rosyam nor pown x penah berlakon kat hollywood taw.. Hang mampu? HAHA..

Tanpa Nama berkata...

huhuhuh
propa!!

ZWAN SABRI berkata...

Umar : Tang mana yang propa xtaw.. HEHE..

::FAIZ:: berkata...

ok Gambar last buat aku... PITAM

ZWAN SABRI berkata...

Faiz Farish : Pitam sebab terlampau minat fanatik sangatla tuu.. HAHA..

Asmi Asmidar berkata...

yg atas2 tue OK . . .seksi. yg last sekali tue seksa jer tgok. .

ZWAN SABRI berkata...

Mida : Ceyh! How could u? huhu.. *sulking

ziqzulkifli berkata...

oppss!!yg last tu hollywood ke?haha

ZWAN SABRI berkata...

Abg Haziq : Mestila.. Takkan X kenai kowt... Artis hollywood yang ngah Hot skang nii, HAHA..

noa berkata...

yang pic last skali tu aku confius...mamat tu belakon cite ape ha? apsal aku tak penah tau pun? aku dh out dated sngt ke ape ni =p

ZWAN SABRI berkata...

Nora : Macam2 filem kowt dia dah blakon.. sah you ni dah outdated sebab x kenai dia.. Klaw nak taw, lani satu dunia dok fanatik dengan dia kowt..HAHA.. ;)

Afzainizam berkata...

♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamat Menyambut Maal Hijrah
1431H/2009-2010M.
MEMANTAP UKHUWAH, MEMPEKASA UMMAH.
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫

Salam kunjungan salam ziarah…. Thanks kerana berkongsi story pada kami. Salam sebuah persahabatan salam satu perkenalan dari blog kami... Moga kami mendapat maklum balas dan respont yang baik dari blog anda...

kata orang tuah ayam nampak di kaki tuah manusia sapa yang tau... dulu nakal sekarang actor ternama hollywood

fArRa berkata...

hahahahaa bgus ayat tu

(dulu nakal sekarang actor ternama hollywood)

(^^,)

ZWAN SABRI berkata...

Afzainizam : Selamat menyambut maal hijrah.. ;) wow! sungguh panjang ulasan anda.. siap bermadah lagi.. i likeeee.. terima kaseh daun keladi naa.. ;)

Farra : "dulu nakal sekarang actor ternama hollywood" tu ditujukan kepada Zwan la tuu.. HEHE..

fArRa berkata...

hahahha poyolah kamuuu~

angkat bakul msuk sdri..eh..btol x??

ZWAN SABRI berkata...

Farra : HAHAHA.. peribahasa pown tunggang langgang.. erm, masok bakul angkat sendiri la.. tengok, zwan yang dudok kat hollywood ni pown still taw pribahasa melayu nii.. wat malu jer.. hehe..

Nur berkata...

tgh syok2 kat atas..yg bwah tuh potng betulla..hahaha....
pandai nak selitkan diri eh

Nura berkata...

hakhak...elok dkt ats2 tuh snyum je bce nyer...den smpai yg bwh skali trus glak...hakhak...btw,nice entryla...:)

ZWAN SABRI berkata...

Nur : Yang bawah tu pown artis hollywood la.. X kenai ka? huhu..

Gadiz Sepi : HAHAHA.. Kenapa gelak yang last skali tuu? minat kat artis hollywood tu ek? HAHA.. btw, thanks!

zai berkata...

zwan nak jugak gmbar ko ek.bt lawak bolehh.ahahahahahahah.serius weh lawak

ZWAN SABRI berkata...

Kak Zai : Zwan kan artis hollywood gak.. HAHA..

Tiara berkata...

yaya tag awk!
http://chubbyayya.blogspot.com/2010/12/bloglarian.html

QERY HASAN berkata...

Zwan sabri tu blakon citer apa ek??? AHAHAAHAHAHHHAAHAHHAa...
p/s::terpinjam nama anda untuk entri terbaru saya... http://wamozuwaha.blogspot.com/2010/12/fesyen-rambut-untuk-kaum-adam-di-tahun.html

@reltzsensei berkata...

nk jgk ek..hik3...i follow u oledy ek..

ZWAN SABRI berkata...

Wan Zulqhairi : Banyak sangatla crita yang dia dah blakon.. nak bagitaw pown payah sebab terlampau banyak.. ;) erm, thanks naa sebab puji rambut aku dalam blog tu walaupown agak berkecik ati sebab samakan dengan geng2 pontianak.. :(

areltzsensei : Thanks naa.. ;)

syazwiena khan berkata...

haha . ni buat nak berenti uitm nih :)