Pages

Ahad, 8 Mei 2011

Thanks Mama!

Setiap hari ahad minggu kedua pada setiap bulan Mei dianggap sebagai hari ibu di Malaysia. Oleh yang demikian, saya Muhamad Hazwan Bin Sabri dengan penuh rasa bangganya ingin mengucapkan SELAMAT HARI IBU kepada seluruh ibu2 di Malaysia terutamanya mama yang tercinta iaitu puan Zuraidah Bin Haji Mohamed Zain kerana sesungguhnya telah menjadi ibu yang terbaik, terhebat, terbagus, tercantik dan macam2 ter lagi la kepada kami 3 beradik. Thanks Mama!



Tanpa mama, aku tak akan ada di dunia dan hidup macam sekarang. Aku sayang mama aku sebab mama aku akan buat apa saja untuk membahagiakan serta menggembirakan kami 3 beradik. Bagi dia, biarlah dia pakai baju lama tapi biarlah anak2 dia pakai baju baru sentiasa. Biarlah dia tak makan tapi biarlah anak2 dia makan makanan yang sedap2. Mama adalah wanita yang paling hebat yang pernah aku jumpa. Walaupun dia bekerja, tapi dia masih mampu memasak, membasuh baju, menyerika baju, menyidai baju, mengemas rumah dan macam2 lagi la dalam satu hari. Itu yang buat aku kagum sangat2 dengan mama aku. Keluarga aku tak akan terbina kalau tanpa mama aku.



Untuk aku pulak, mama memang dah banyak gila berkorban untuk aku sepanjang usia aku yang dah nak menjangkau 21 tahun ni. Kalau nak senaraikan satu persatu, memang rasanya tak tersenaraila jawabnya sebab terlampau banyak sangat. Rasanya sampai aku mati pun, memang aku tak akan mampu nak balas semua jasa2 mama aku. Walaupun aku bukanlah anak yang baik sangat sebab selalu sangat menghampakan harapan mama aku, tapi insyaallah aku akan tetap berusaha jadi anak yang boleh membanggakan mama aku. MAMA, I LOVE YOU SO MUCH! Muah! Muah! Muah!



di Bukit Bendera.. Mama, Aku and Aizat..


di Bukit Merah.. Mama, Aku, Aizat and Ba..


Kenangan di rumah di Sungai Ara, Bayan Lepas.. Mama and Aku..


Kenangan rumah di Sungai Ara, Bayan Lepas.. Mama and Aku..


Kenangan di rumah di Sungai Ara, Bayan Lepas.. Mama, Aku and Aizat..



30 ulasan:

Wani berkata...

kirim salam makk hokeh ?? haha

nmirmo berkata...

hee~~~ sooooooooo sweeeeetttttt...hehehe....betul2..tanpa mak kite..sape lah kite kat dunia ni...^_^....happy mothers day untuk mak zwan..^_^

miss Fyqa berkata...

ye.
mak adalah segala-galanya bg seseorg anak :)

Aimifiqa berkata...

Selamat Hari Ibu buat bondamu yg tsayang~

piejiehairul berkata...

saya sayang mak saya jugakkk

Anis Zafirah berkata...

Saya pun sayang ummi saya :)

nub berkata...

semat gambaq2 olsdkool tuh. selamat hari ibu buat mama hang

muhammad iqbal hakimi bin tahir berkata...

gambaq retro habes..keh3


selamat hari ibu buat semua ibu =)

zati embong berkata...

gambar2 lama itu,mmg pasti akan buatkan kita tersenyum O.o

hantu berkata...

saya pun sayang mak saya :P

misz farahniza berkata...

alowr3...comelnye mse kecik2..
hahaha.......
syg ibu juga..

GaRy™ berkata...

alahai...kiutnyer gambar masa kecik2... hahaha..

Mrs.Yie berkata...

comelnye zwan masa kecik..hehe..slmt hari ibu utk bonda zwan tersayang..

toyolkiut berkata...

slmt hr ibu..
jasa mu d kenang..

NadiRah berkata...

selamat hari ibu...
Nad pon syg mak!!!

chEck chEck rOck rOck ! berkata...

baguihnya :)

Mah@mahu berkata...

Selamat hari ibu saya syang ibu saya..

Ini Kisah Tia berkata...

uiyoo , gambar retro tuh tapi comel kan , ni yang buat rasa nak godek gambo lama nih . hehe ;)

cikcahya berkata...

happy mother day :)

syrupmasin berkata...

rinduu nak makan spaghetti mak kau mase part 5 dulu..selamat hari ibu mak cik :D

Arisa berkata...

selamat hari ibu utk mama kamu :D

zizidiazora berkata...

happy mother day 2 ur mother and ingat kasihnya ibu membawa ke syurga.

Muhammad Khairul Fahmi berkata...

hepi mother's day to ur mom =)

::FAIZ FARISH:: berkata...

Nice

Hanis MY berkata...

sweeetnyaaaa...

Mohd Ridhuan berkata...

Happy Mothers Day...

luqman zakaria berkata...

wah ..besh la..ade lg ek gmbr lame lame..huhu

ziana berkata...

Teringat zaman dolu-dolu tapi iby kita dah tak der.... tapi gambo cantikkk klakar yg bukit merah tu...

fazae berkata...

so sweet :)

Hayati Hamzah berkata...

selamat hari ibu mama ZWAN !
p/s : gemoknya zwan masa kecik. haha