Pages

Jumaat, 20 Mei 2011

Jangan Tipu Budak Kecik!

Tadi aku ada terbaca satu kisah lawak.. So, sajala nak share dengan hangpa semua.. HEHE



Seorang pemuda yang sedang mabuk, berjemur dipantai tanpa pakaian menutup tubuhnya. Ketika dia melihat seorang anak gadis kecil lebih kurang berumur 7 tahun berjalan melintasinya, Dengan pantas dia menutup bahagian tubuhnya yang tertentu dengan buku yang sedang di bacanya.


Kerana hairan, anak gadis kecil itu berkata, "Abang, apa abang tutup dengan buku tu?" tanya gadis kecil sambil menunjuk ke arah buku. Kerana malu, pemuda itu menjawab, "Ah tidak ada apa-apa. ini hanya seekor burung pipit". Seekor
burung pipit?" tanya gadis itu kebingungan. "Betul, hanya seekor burung pipit," jawab pemuda
lebih tegas. Setelah gadis kecil itu pergi berlalu,si pemuda kembali membaca buku sambil meneguk minuman kerasnya. Tak lama kemudian, si pemuda tertidur.


Ketika terbangun, dia berada di hospital dan merasa sakit yang amat sangat. Seorang polis menanyainya, "Apa yang terjadi?" "Saya tidak tahu.Saya sedang berjemur di pantai, lalu ada gadis kecil bertanya sebentar dan tidak lama setelah dia pergi saya tertidur dan kini tiba- tiba berada di sini.


Polis itu pergi ke pantai mencari gadis kecil dan bertanya, "Apa yang kamu lakukan terhadap lelaki yang sedang berjemur itu tadi?"
Gadis kecil itu menjawab, "Saya tidak melakukan apa-apa terhadap abang tu pon. Cuma waktu dia tidur, saya main dengan burung pipitnya. Tapi tidak lama kemudian, burung itu meludahi muka saya. Karena itu saya patahkan leher dan paruhnya, saya pecahkan telur-telurnya & saya bakar sarangnya!"



22 ulasan:

misz farahniza berkata...

Err.......
speechless........

Nur Ayuni berkata...

apakah?? haha.. -->pitam

areteacar berkata...

oucchh!! ganasnya lawak. haha...

Cik Yatt berkata...

errrr......T_T"

Liyana Zahim berkata...

Xsmpt burung tu dpt anak.. AHaks..

miss Fyqa berkata...

Errrrr..

elynn aiza ♥ berkata...

OMG.. lawak b'unsur lucah.. hahahahhaha..

umiey berkata...

LOL!!! XDD *tros terguling*

Cik Khairyyna :) berkata...

tersedak baca. urm..

~~Ticer Wann~~ berkata...

haa hamik...tipu lagi tipu lagi.. haha

Munirah berkata...

omg.! haha

Shamsuddin Amin berkata...

hahaha
adeh... klakar habis...

zizidiazora berkata...

Hahahaha....sungguh kelakar. Kesian dia kan..dah la burung dia kene patah sarang pulak kene bakar hahaha... lawak2..

iekasub berkata...

hahahah. agak kasar budak kecik ni XD

ain dzaya berkata...

haha..spechless~
kklu dah 17 tahun camne la dak tu pk skg...

iKhRam berkata...

nak menipu.. biarlah dgn gadis yang betul2 tidak boleh berfikiran logik.. bukan kepada kanak-kanak yang cerdik kemahiran kognitifnya..

hebat! kesian lelaki tu.. niatnya baik utk tidak menodai pemikiran gadis tu..

kita pun mcm tu jugak.. masa kecik2 dulu.. orang tua selalu mengelak dari bercakap tentang perkara berkaitan seks sebegini.. biarpun tentang soal anatomi sahaja pun..

akhirnya semuanya mendorong kepada salah faham.. kita mungkin tak terlibat dengan kes burung pipit ini.. tp kita selalu tersalah sangka tentang perkara yg lain.. terutama dari mana datangnya kita..

kalau kita soal mak ayah kita soalan sebegitu 'dari mana datangnya kita?' pasti jawapannya melalut-lalut.. dan akhirnya kita juga yang salah faham.. sehinggalah kita sendiri tahu perkara ini dari mulut cikgu mahupun ustaz..

apapun.. kerajaan sekrang dah bijak.. mereka dah pun diberi pendedahan awal.. kanak2 sekarang lebih maju sesuai dgn kemjauan sistem pendidikan..

apapun lawak ini sgt melucukan.. ia ringsan tp saya memikirkan dalam situasa yg berat.. maaf kalau niat berhibur itu kemudian menajdi penjelasan fakta.. hahaha

::FAIZ FARISH:: berkata...

hahahahaha... lol, klakar... aku gelak sakan

kokser kokdam berkata...

buda tu masuk golongan psycho ko?
=D

Asma Ahmad berkata...

hahaha... bleh plak dy men ngn "burung" 2...

syrupmasin berkata...

suke kau ye bende2 mcm nih :D

BBlog berkata...

haha lucah2..x pasai2 laki 2 hilang kelakian

Syaiful Izwan berkata...

kesian nya laki tu...