Pages

Sabtu, 8 Januari 2011

HADIAH MISTERI

Hadiah Misteri menanti kepada pelawat serta pemberi komen yang setia di MySuaraBlog.Blogspot.Com. Hadiah misteri bakal diberikan setelah berakhirnya tarikh 31 Januari 2011. Ini bukan contest tetapi sebagai penghargaan kepada pembaca yang tak jemu2 memberi komen serta tak jemu2 datang menyinggah di sini.



Keputusan akan dibuat dan hadiah akan diberikan berdasarkan nama yang terpapar di aplikasi yang terdapat di bahagian kanan blog ini. Mesti ramai yang tertanya tanya kenapa aku bermurah hati memberi hadiah kepada pelawat dan pemberi komen yang setia ni. Sebenarnya, aku rasa terharu apabila jumlah pengikut blog ni meningkat mendadak walaupun hanya 300++ sahaja. Rasa terharu jugak apabila pelawat blog ni turut meningkat dalam statistik. Bertambah lagi terharu apabila ramai yang sudi memberi komen terhadap apa yang aku tulis dalam blog ni. Disebabkan itulah, aku rasa aku perlu buat sesuatu untuk menghargai pelawat serta pemberi komen yang setia ini, TERIMA KASIH!

30 ulasan:

RIAN berkata...

wahh. . berbaik hati lah. . haha

iekasub berkata...

nak nak! :'D

ZWAN SABRI berkata...

Rian : Haha, sebagai tanda penghargaan.. ;)


Iekasub : Nak ek? HAHA

miss Fyqa berkata...

wahh,menarik!

:)

ZWAN SABRI berkata...

Miss Fyqa : ;)

sHaH berkata...

aku taknak hadiah.. sebab aku ikhlas jenguk blog ko..


=P

muahahahaha...

Eazy Izzuddin berkata...

wah.....
adiah misteri..
i'l wait xD

ZWAN SABRI berkata...

Shah : Really? Sungguh terharu.. Thanks naa.. ;)


Eazy : Anda skarang berada dalam top 10 pengomen yang setia.. Thanks!

NUR AYNIE berkata...

terbaekkk~~~~~~=) i like~hihihi

Afzainizam berkata...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara
Sebuah persahabatan....
Terima kasih
kembara ziarah maya”

ko mmg berbaik hati menghargai tetamu yang bertandang.... tabikkkk hormat kat kau....

syrupmasin berkata...

aku tao kau nak bg aku kan :)

arep_lockermonth berkata...

hehe ::P bgus la zwan nih!mesti kene bg arep jugak!haha!~

nazalya berkata...

waa..
menghargai peminat ye..
hehe..
good2..

ZWAN SABRI berkata...

NurAynie : Thanks!

Afzainizam : Ek eh, awat tabik hormat nii.. HAHA


Syrupmasin : Yela aku bagi kat hang kalaw hang majadi org yg no.1.. ;)

Arep : U r my top 3 untuk pengomen setia right now.. ;)

Nazalya : Peminat? HAHA

ch!natsu berkata...

ok trus rs nak komen byk2.. haha ;P

iKhRam berkata...

wow.. bestnyer hadiah misteri ni.. mcm main kat roda impian pulak..

ZWAN SABRI berkata...

Chinatsu : Komen jangan x komen ye.. ;)


Ikhram : haha.. erm, anda merupakan top 2 untuk pelawat blog ni bwat masa skang.. ;)

Firdaus Alim berkata...

murni3

nulhazwany abdul malik berkata...

nak bagi kat berapa orang ni.?
nak nak :)
ahaha

apezs shah berkata...

Salam

Wah nak juga tapi xboleh da....;( ahakz...


apezs ada tag wan.. dtg yea...;)

aisYah (", berkata...

da f0llow bru perasan entry kamu ni..
nak k0men hari2 la kal0 cmni..
haha :)

ZWAN SABRI berkata...

FirdausAlim : mana ada murni.. HAHA

Nulhazwany : Bagi kat 2 org.. Sorang Pelawat paling setia dan sorang lagi pengomen paling setia.. ;)

Apesz Shah : Awat x boleh plak? Apesz kan dah dalam top 10 pengomen paling setia.. HAHA

Aisyah : HAHA.. komen jgn x komen.. ;)

efa berkata...

erk yg bg komen ja er..kalo yg silent reader tak leh haha..wo..baik hati sungguh..uhuhu

nora berkata...

aku nk mini sebijik leh tak

lalallalalala ;p

apezs shah berkata...

Haha yeke? Apezs tak perasan pulak. Kalau camtu nak nak nak hehe..:p

ANATI SOKI berkata...

anati soki ternanti2.. hehehhee

Eazy Izzuddin berkata...

hehe
top ten tuuu
:P

arep_lockermonth berkata...

hai zwan:P kamo sy tag! khas entry untuk kamu!

http://myamigosspace.blogspot.com/2011/01/bukti-untuk-zwan.html

Tanpa Nama berkata...

wah . seronok :)

BLOG SENSASI berkata...

wowo ada hadiah misteri......apa tu ek?