Pages

Sabtu, 11 Februari 2012

Tahniah SESAT

Entry aku kali ini lebih kepada nak mengucapkan tahniah kepada seluruh warga Fakulti Sains Pentadbiran dan Pengajian Polisi UiTM Kedah terutama sekali kepada pelajar2 Diploma Pentadbiran Awam UiTM Kedah yang telah menghasilkan pelbagai filem pendek dalam majlis yang telah dianjurkan oleh Fakulti Sains Pentadbiran dan Pengajian Polisi UiTM Kedah sendiri iaitu Majlis “Pertandingan Video Kreatif 1 Malaysia”. Semua video2 kreatif yang dihasilkan oleh pelajar2 Diploma Pentadbiran Awam ini diadili oleh pengarah filem terkenal Malaysia iaitu Mamat Khalid.



Sebagai bekas pelajar Diploma Pentadbiran Awam, sumpah aku bangga weyh dengan satu lagi improvement yang telah dicapai oleh pelajar2 Diploma Pentadbiran Awam ni. Actually, aku sepatutnya buat entry ni pada minggu lepas sebab acara ni dah berlangsung minggu yang lalu, HAHA. Tapi takpalah, jom kita layan video kreatif yang telah memenangi anugerah Video Terbaik hasil lakonan dan penat lelah pelajar Diploma Pentadbiran Awam UiTM Kedah kumpulan KAM1104E iaitu SESAT "Selagi pintu taubat masih terbuka". Layaannnnnn...




Video ini mengisahkan tentang kisah hidup songsang dalam hubungan sejenis seorang pelajar lelaki. Ceritera seorang lelaki bernama Danny yang melalui fasa baru dalam hidupnya apabila memasuki alam universiti. Takdir menemukannya dengan seorang gadis bernama Julia yang baik dan prihatin. Pertemuan yang merungkai kisah silamnya..





Psssstttt : Tarikh 14/2 (valentine day) dah semakin dekat.. Ampa jangan buat video 3gp sendiri sudahlah ye.. HEHE



21 ulasan:

sully86 berkata...

congratulations

Cik tikah berkata...

pening baca ayat perenggan pertama. mcm kena baca dlm 1 nafas. haha

zizidiazora berkata...

tahniah la kepada yang menang tu dan pastinya dalam setiap cerita itu ada masejnye yg tersendiri. cerita ni mampu untuk menyampaikan masejnya secara berkesan kepada penonton sehingga endingnya menyebabkan kita rasa sayu hati dan berfikir terhadap setiap babak yg berlaku. tahniah ye...

khairul berkata...

tahniah pd yg menang

Fathiah Hamim berkata...

impressive! congrats! :)

Aien Not Alien berkata...

tahniah!! mamat khalid jadi juri tuuu...hihi


tang pssssttt tu tak menahan pesanannya.. :)

Miss Butterfly berkata...

best! semoga golongan camtu diberi petunjuk dan hidayah oleh Allah... :)

eszyamin berkata...

salam tahniah juga dari FSPPP UiTM KBM

LadyBird berkata...

thn ni sambutan valentine day x jadi.. hihihi..

cinta siswi berkata...

congrates.. zwan dak utim kedah ke??

Azham Vosovic berkata...

Wow!

I suka gila assignment2 video ni!

Serious aku minat hehehehe

Khairiz berkata...

bagus video itu, tahniah juga la kerana berjaya menghasilkan kerja yang bagus

Awie Omar berkata...

TQ sebab follo blog aku hehehe

Jemput la singgah baca entri ni
http://awieomar.blogspot.com/2011/01/nota-doktor-1-10-penyakit-yang-bisa-ada.html
dan entri2 yg lain

Liza @ Adzriel AB berkata...

ada mesej bermakna... tahniah

sabry oppa berkata...

wwoooooo... nice ")

blogtilldrop berkata...

ayat nasihat tu power...jadi buat video 3GP..

khalila ishak berkata...

waaaahhhhh... tahniah kat semua yang terlibat. ^_^

misskonspirasi berkata...

tahniah2..best gak video tu.. amboi ps tue kemain lg ek.. salam kenal dari saya...

ayuni berkata...

fuhhh.. tahniah la pada mereka yg berbakat.

ada apa dgn 14feb? heee..

sara zainol berkata...

terbaek lah.. n tahniah.. :)
tersentap chek tgk.. haha

me_nazri berkata...

baik nye perempuan tu..kalo la bleh dapt cmtu huhu