Pages

Khamis, 1 Mac 2012

Jom LIKE Rizal

Hari ni hari khamis dan hari ni aku betoi2 tak dak idea nak tulis apa kat blog aku ni.. Nak kongsi info, rasanya info yang aku dapat setakat ni macam tak menarik je untuk dikongsikan dengan ampa semua.. Tapi aku memang macam free jugakla hari ni.. Oleh itu, aku berbesar hati la nak promote gambaq kat bawah ni memandangkan tuan punya gambaq ni pun memang mengalu-alukan aku untuk promote pic dia..







Rizal atau nama facebooknya yang lebih dikenali sebagai Surizal Jan ini telah terpilih antara top 21 untuk pertandingan “MISTER MANHUNT 2012” yang berlangsung di Aquaterrace, Seberang Perai, Penang. Antara 21 peserta yang tersenarai, hanya 2 orang saja peserta daripada kaum melayu yang berjaya disenaraikan di mana Rizal merupakan salah seorang daripada peserta melayu tersebut. Rizal yang merupakan anak Penang dan juga bekas pelajar Politeknik Seberang Perai ini betul2 memerlukan bantuan ampa semua untuk LIKE pic dia.. So, jom la kita bantu anak muda yang berusia 21 tahun ini dengan klik LIKE kat pic dia.. Difahamkan tarikh tutup untuk LIKE pic tersebut pada 8 March 2012.. Kalau nak LIKE, sila klik link bawah gambar tu ataupun boleh terus klik gambar tu okay.. Selamat MengeLIKE..




pssssstttttt : Adoi! terima kasih jugak diucapkan kepada akak Kpoh sebab sudi buat entry khas kat Zwan semalam ye... Sheharu niieeyyyhhhhhh.. :)




18 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

eh ? handsome lahh . hahaha . tapi seksi pulak rizal ni .

Fiq Fikri berkata...

eekkk hamboiii nk join boleh tak?lepass tu ko promote aku huhuhu

zati embong berkata...

feewit..hihi..bleh2.

Hans Hanis berkata...

semoga berjaya kepada beliau

Mawardi yunus berkata...

done... gud luck buat beliau

Tanpa Nama berkata...

ok dh undi! nnt kirim salam die ye heheh ..good luck!

Unknown berkata...

lama gler xdtg lawat ko wan..
huhuhuhu..
sorry..
oh yer, aku xder fb lah..tak dpt nk like... :)

NAL berkata...

Good luck for him..

Unknown berkata...

hewhew~kalo like dapat gula gula tak??

Luqman Zakaria berkata...

sat noh! nanti aku like...ang awat x joined??

miss Fyqa berkata...

gud luck! ^__^

zizidiazora berkata...

insyaallah akan like. dia ni kawan hang ka zwan?

naqiah berkata...

hensem tapi seksi,.. like je la kan

maksud di sebalaik pemberian hadiah

Miss Nana Farhana berkata...

dah like... like sbb rizal ni handsom sgt..huhuhu...just kidding...

NadiRah berkata...

ala..
xde bulu dada..
xmau lah LIKE..
hahahhaha

fatema berkata...

saya sudi like..ekeke kerana dia ensem..hehe orait kita tolong support lah kan..

Unknown berkata...

datang singgah disini, walaupapun kamu tetap punyai idea yang bernas...teruskan

Aien Not Alien berkata...

bagus zwan tolong kawan-kawan.. LIKE zwan la..boleh? hahaha