Pages

Ahad, 17 Februari 2013

Nafsu Seks Pelik

Ini antara objek yang boleh menaikkan nafsu syahwat orang yang bernafsu seks pelik ni.



Nafsu manusia ni memang sukar untuk dikawal. Kadang2 tu nafsu makin pelik dan tak masuk dek akal.. Jika cakap mengenai nafsu ni, ramai yang menderita disebabkan kehendak nafsu diri sendiri. Disebabkan nafsu jugak hari ni banyak anak2 luar nikah dilahirkan, disebabkan nafsu jugak, bunuh membunuh dah jadi perkara biasa. Disebabkan nafsu jugak, sanggup pinjam wang dari Ah Long dan akhirnya hidup dalam ketakutan. Disebabkan nafsu jugak, sanggup ketepikan dosa neraka. Begitulah kuatnya pengaruh nafsu kepada kehidupan manusia sejagat sehinggakan ramai yang sanggup bertuhankan nafsu diri sendiri.  By the way, sekarang kita takmau cakap pasai nafsu itu semua tapi kita nak bercakap mengenai sesuatu yang berkaitan dengan nafsu jugak iaitu nafsu seks pelik. Disebabkan nafsu, amalan seks biasa dah jadi luar biasa dan pelik.





Necrophilia. Ini sejenis nafsu seks pelik bagi orang yang suka melakukan seks dengan mayat. Jenis mayat tidak hanya terikat dengan mayat yang masih baru bahkan orang yang mempunyai nafsu seks jenis ini juga bernafsu untuk melakukan seks dengan mayat yang sudah reput. 




Mecanophilia. Ini memang agak pelik sebab orang yang mempunyai nafsu seks jenis ini, depa lebih bernafsu untuk melakukan seks dengan objek mekanikal macam motorsikal, basikal, kereta dan sebagainya. Sebagai contohnya, dalam rekod yang difailkan, Robert Stewart antara yang mempunyai nafsu seks jenis ini apabila ditangkap  melakukan seks dengan basikal.




Trichophilia. Bagi sesiapa yang ada banyak bulu, awas dengan orang yang mempunyai nafsu seks jenis ini sebab si pelaku seks jenis trichophilia ni obses dengan rambut serta bulu yang berada pada manusia mahupun haiwan.  Jadi tak hairanlah kalau depa akan terangsang jika melihat jaket bulu ataupun kucing parsi yang berbulu lebat tu.




Emetophilia. Nafsu seks jenis ini aku rasa agak jijik sikit sebab depa menjadikan muntah sebagai sumber untuk menaikkan nafsu depa. Sebelum melakukan hubungan seks, depa akan makan sebanyak mungkin dan kemudian akan memuntahkan makanan tersebut. Bila dah muntah, baru depa rasa ghairah untuk melakukan seks.




Erotophonophilia. Nafsu seks jenis ni aku rasa ganas dan mungkin orang tu dibesarkan tanpa kasih sayang sebab kepuasan seksual depa hanya akan tercipta menerusi kesakitan dan penyeksaan. Depa akan menyeksa dan menyakitkan pasangan depa dan apabila melihat pasangan depa terseksa dan sakit, baru depa rasa bernafsu untuk melakukan seks.




Burusera. Bagi yang kehilangan seluar dalam yang dah dipakai tu, maybe seluar dalam tu dah dicuri oleh orang yang bernafsu seks jenis burusera ni sebab depa obses untuk menaikkan nafsu syahwat dengan seluar dalam terpakai. Kat Negara Jepun, wujud kedai serta mesin vending yang menjual seluar dalam terpakai untuk golongan orang yang bernafsu seks jenis burusera ni sebab golongan ni famous di Jepun.




Pedophilia. Ibu bapa kena awasi anak2 anda daripada pelaku seks jenis ini sebab depa yang bernafsu seks jenis pedophilia ni suka dan bernafsu melakukan seks dengan kanak2 di bawah umur. Sebelum ini satu laman web telah berjaya dikesan di mana website tersebut dijadikan medium untuk golongan ini bersembang sesame depa tentang pengalaman depa melakukan seks dengan kanak2 sambil upload video or gambar depa melakukan seks dengan kanak2 tersebut.




Oshouji. Dengar nama jenis seks ni pun dah tau ia berasal dari mana kan. Ia berasal dari Negara Jepun. Depa akan bernafsu untuk melakukan seks apabila terlihat tulisan yang ditulis di atas badan manusia.




Formicophilia. Orang cakap, kalau kena sunat atau khatan tu ibarat kena gigit dengan semut. Tahu tak golongan yang bernafsu seks jenis formicophilia ni memang suka dan akan naik nafsu syahwat depa kalau bahagian sulit depa digigit serangga. Golongan ni mesti suka kalau kena sunat, HEHE.. Serangga menjadi perangsang pada nafsu luar norma depa. Digigit serangga terutama di bahagian sulit mampu menaikkan rasa klimaks syahwat sekali gus memberi kepuasan seks.




Vorarephilia. Golongan yang bernafsu seks jenis ini patut dihindari dan ditangkap sebab ia boleh memudaratkan manusia dan memang menakutkan. Golongan jenis ini sering dikaitkan dengan isu kanibalisme dan pembunuhan kerana ia merupakan kegiatan seks yang memberikan kepuasan apabila si pelaku memakan pasangannya dan disebaliknya.




Nafsu2 seks pelik ni ada yang kelakar, ada yang jijik dan ada yang menakutkan. Apa2 pun kita doakan supaya kita dihindarkanlah daripada mempunyai nafsu2 pelik ini. Biarlah nafsu seks kita itu normal kerana ia lebih baik kan. By the way, terima kasih jugakla kepada ampa semua sebab masih lagi bernafsu untuk melawat serta membaca entry2 di dalam MySuaraBlog.. Terima Kasih!





Pssssssttttt : Bagi yang berada di Penang dan sekitar negeri Penang, Lets celebrate The biggest Hokkien New Year celebrations will take place at the Jade Emperor temple at Chew Jetty and on Penang Hill pada hari ini bermula pada pukul 7pm hingga 12 midnight. Don't miss it.

30 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tu dia.. tajuk.. hahah. wan2...

iAmCekbolat berkata...

haha betul . kdg2 kita tak jangka . silibus psikologi bolat ade tjuk ni . lecturer pun tak snggup nk baca kasi habes . hahaha

Carlos Santiago berkata...

macam2 nafsu ada...

Tasya Sulaiman berkata...

tak sangke ade org yg bernafsu cengginih.. scary la you.. huhu

inche hlovate berkata...

yg last tu seram den baca

Dhiya Fariza berkata...

Omg scarynya baca. Moga kita terhindar daripada menjadi mangsa jugak hish scary.

Unknown berkata...

mcm23 nafsu yer..

Ked berkata...

yuckkk!
jijiknyeee!
moge2 aku tak jumpa orang yang pelik2 camni..
huhuhu

NadiRah berkata...

errrkkkk.. =.=
boleh buat bisnes suar dalam bundle yer..hahaha

najihahfara berkata...

erkkk gila menakutkan mcm ni

Poco Endrigon berkata...

perghh..xsngka gak cm nie..hehe..mmg x expect bnyk gk jnis nfsu nie..hehehe..nfsu makan ada tk?..haha

khai artzfar berkata...

ngeri je jenis seks camnih -_-"

khai artzfar berkata...

ngeri je jenis seks camnih -_-"

aqmalazmi berkata...

terus tak bernafsu.. muahahhaha

Unknown berkata...

banyak pula perhal nafsu ni..pilih yg normal baru aman Dunia. insha Allah

Unknown berkata...

Bang, jadi bernafsu nih... mkin bernafsu dgan mysuara blog.. xD

Luqman Zakaria berkata...

pelik2 betul..

Tanpa Nama berkata...

err.tak sangka kot. haha
sangat pelik...

Admin berkata...

mmg pelik nk2 yg nk seks dgn basikal tu

Unknown berkata...

mantap tajuk ko.. keyword tinggi nnti ni.. huhuuh..
paperpown soga kita dijauhkn dr perkara2 cm tu.. Amin....

Unknown berkata...

*semoga

cik Anggur berkata...

pelik pelik

Zac Rega berkata...

Yang muntah tu, memang pelik. Jijik gila xD

Aien Not Alien berkata...

lawak ada, geli ada, takut pun ada...dah nama pun nafsu pelik2. macam2 jenis ada.

FarHANa aZwA berkata...

yang peliknya berbulu..kahkahkah lma xsinggh..hihi

Mia Liana berkata...

tumpang baca je ni... huhuu

Unknown berkata...

Oh...aku nak tambah sikit hehe.... ini adalah satu kekurangan buat mereka sebab mereka tak boleh mencapai kepuasan seks secara normal... jadi mereka kena guna pelbagai cara di atas untuk kepuasan seks mereka yang sebenar. In a way, I sympathize with them tapi kalau dah sampai mengganggu ketenteraman awam dan pelik tu memang tak dapat diterima akal :)

Tanpa Nama berkata...

kes pedofilia tu mmg selalu berlaku an. sampai tahap dah boleh buat bisness means ramainya org yg bernafsu pedofilia ni..

Unknown berkata...

rambut sama hitam, hati lain-lain

Unknown berkata...

Merawat masalah isteri yg tiada nafsu seks... Cecair perangsang nafsu wanita terkini... info lanjut klik http://germanydropmurah.blogspot. com